sobota, 10 stycznia 2015

Rysunki (kolejne)

Witajcie.
Wstawię dzisiaj parę moich zaległych prac :) Miłego oglądania.

Stara płomykówka - kredki akwarelowe
Nowsza pójdźka malowana dla mojej pani wychowawczyni jako prezent (teraz wisi u
nas w klasie) - akwarele
Perkozki z wakacji - akwarele
Zniczek - kredki akwarelowe
Ostatnio rysowana sowa śnieżna - ołówek

Mój komputerowy rysunek na konkurs graficzny "Kim chciałbyś zostać w przyszłości?". Jak mogłam wybrać inny zawód, niż ornitolog? Teraz zagadka: jakie gatunki ptaków znajdują się na obrazie? Z uzasadnieniem proszę. :)
I tak na marginesie - ten "ktoś" w prawym, dolnym rogu to miałam być ja, jednak nie wyszłam samej sobie.

Pozdrawiam,
wilga02

16 komentarzy:

  1. Rysunki absolutnie genialne! Na kolana powalił mnie ostatni (doznałam uszczerbku na zdrowiu waląc się o podłogę). Wygrał? Zdecydowanie zasługuje :)
    To spróbuję oznaczyć. Latające: wilga (jaskrawo żółty ptak z przepaską na oku), kobczyk (ciemny ptak z rudym podogoniem), myszołów włochaty ? (duże ciemne plamy na skrzydle)
    Pływające/brodzące: czapla biała (biały tułów, czarne nogi wykluczają nadobną), czapla siwa ( szare skrzydła, biała szyja z czarną ''brwią''), bocian czarny (czarne tułów i szyja, biały brzuch, czerwone nogi i dziób), gągoł ( biały policzek i zielonkawa głowa), głowienka (ruda szyja i szary grzbiet), nurogęś (samiec; ciemna głowa, czerwony dziób, biały brzuch), płaskonos ( długi i płaski dziób)
    Stojące/siedzące: dzięcioł czarny (czerwona czapka, czarny tułów), puszczyk (rudy kolor, sylwetka),dudek (czub, paski na skrzydle), krzyżówka (zielona głowa, brązowy śliniak)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale że aż tak Cię powalił, czy to tylko metafora? Bardzo dziękuję :)) Nie wiem, czy mój rysunek wygrał, dopiero go wysłałam. A co do zagadki - brawo! Wszystkie poprawnie, prócz myszołowa włochatego. Spróbuj jeszcze raz ;)
      Jeszcze raz dzięki!
      Pozdrawiam.
      PS To się nazywa długi i wyczerpujący komentarz!

      Usuń
    2. Świetne rysunki, nie tylko ten, pod którym się wpisuję :) A drapieżnik to oczywiście trzmielojad.
      Poprzedni komentarz coś nie zaskoczył, mam nadzieję, że ten się zapisze.

      Usuń
    3. Tak, to trzmielojad. Dziękuję za odwiedziny i miły komentarz. Cieszę się, że podobają się Pani moje rysunki. Nie są jakimiś dziełami sztuki, ani nie są jakieś piękne, ale zawsze coś :)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Bardzo ciekawe,gratuluje talentu .
    Pozdrawiam "_

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)

      Usuń
  3. Super te rysunki a ostatni fajnie oddałaś każdą rodzinę ptaków.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne:) Gratuluję talentu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dołączam się do gratulacji:) Szczególnie podoba mi się sowa śnieżna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne obrazki! Nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za komentarz! Cieszę się, kiedy pojawiają się nowe, czytanie ich sprawia mi dużą przyjemność. Jeśli masz jakieś uwagi lub spostrzeżenia na temat danego wpisu, zostaw wiadomość! Na komentarze i pytania czytelników zawsze odpowiadam. :)