poniedziałek, 6 kwietnia 2015

Zdjęcia ze zwykłego spaceru

Hej!
Jak Wam minęły święta?  U mnie całkiem nieźle. 
W niedzielę po południu pogoda była dość dobra na spacer, więc wraz z siostrą i ciocią wyszłam na dwór. Chodząc dookoła osiedla i domków jednorodzinnych zaliczyłyśmy razem ok. 20 gatunków. M.in. kopciuszki, makolągwy, mazurki, kosy, dzwońce i śpiewaki. To nie była jakaś wspaniała wycieczka,  jednak miło spędzony czas. :)


Wstawiam parę fotek, bo moim zdaniem wyszły fajnie. Nie robiłam ich jednak moją lustrzanką, a super aparatem cioci ;)


Prócz tego chcę sprawić sobie nowy aparat. Nie będzie to lustrzanka. Nie chcę, aby był za drogi. Po prostu niech ma dużo zoom i robi dobre zdjęcia. Myśleliśmy nad aparatem Sony Cyber-shot DSC-HX400V. Może ktoś kojarzy? 

Pozdrawiam.
wilga02

29 komentarzy:

  1. Tamtego nie kojarzę, ale mam propozycję. Znalazłam aparat, do którego kupna się zdecydowałam. Ma mniejszy o 8x zoom, ale jest o ok. 650 zł tańszy. Jest to Canon PowerShot SX 520 hs. Pod tym linkiem dowiesz się ciupinkę więcej: http://www.ceneo.pl/31643967#tab=click
    Taki zoom pewnie wystarczy. Kupimy aparat za kilka dni i zdam relację :) Pozdrawia m:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za propozycję. Sprawdziłam ofertę. jeszcze pomyślę, zobaczymy. Ale mimo wszystko bardziej jestem skłonna kupić tego Sony.
      Napisz szybko, jak sprawuje się Twój nowy aparat :)

      Usuń
  2. Ładne zdjęcia! Najbardziej lubię grzywacze.
    Masz bardzo ciekawego bloga!
    Zapraszam do siebie i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Cieszę się, że mój blog Ci się podoba i dziękuję za zaproszenie. Na pewno zajrzę.

      Usuń
  3. Każdym aparatem można zrobić ładne zdjęcie, pod warunkiem, że ma się przed sobą ciekawy temat i umiejętności. Patrząc na te piękne fotki stwierdzam, żeTobie ich nie brakuje :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aj tam, mi zdjęcia nie wychodzą jakoś świetnie... Zazwyczaj można jedynie powiedzieć, że są "dobre", nie mówiąc oczywiście o dokumentacyjnych.
      Mimo wszystko bardzo dziękuję :)

      Usuń
  4. A ja ciągle już od roku wybieram aparat i ciągle nie mam czasu go kupić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to w końcu musisz kupić :D Masz upatrzony jakiś model?

      Usuń
    2. Raczej skłaniam się do firmy canon choć muszę nad tym spokojnie zastanowić:)

      Usuń
  5. Zdjęcia piękne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super fotki,ten dzwoniec na pewno jest chory(ten napuszony),niestety i do nas dotarła choroba,która zmniejszy populację głównie dzwońców i zięb:(A każdy spacer jest super bez względu na miejsce:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Oj, chory? :/ Skąd wiesz? do dlatego jest taki napuszony? :/ Biedny.

      Usuń
  7. Wilgo, robisz coraz lepsze zdjęcia:)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tam, bez przesady. :) Moje zdjęcia przy Twoich to nic.

      Usuń
    2. No ja na serio mówię :)

      Usuń
  8. Beautiful images, so clear as well.

    OdpowiedzUsuń
  9. I've got a Sony Cyber-shot DSC-HX50V, but don't take my advice, as your photos are better than mine. It has a 30x optical zoom, but with the zoom full out I can't hold it steady without support. The designer obviously has hands of a completely different shape from mine. There's no way I can hold my fingers where he has intended and I keep touching the movie button by mistake. Also, the movies come in a format that my Mackintosh doesn't understand. Otherwise I'm satisfied with the camera.

    Your photos are great. I think the green finch on the ground is ill, he looks too fluffy for the weather. I like especially the third photo, of a female green finch. It looks like she came to your studio to get photographed.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you for info about this camera. So is ok, you think? I want to buy it. I want have got better camera with big zoom, than camera, which I have now (this is Canon EOS 350D with lens SIGMA 70-300 mm f/4-5.6 APO DG).
      Thank you so much! Yes, apparently this green finch is ill.

      Usuń
  10. Jakie napuszone dzwońce;) Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napuszony był tylko jeden. I jest podobno chory :(
      Dziękuję! :)

      Usuń
  11. Your photos are beautiful, I love all the birds. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia, a szczególnie napuszonego dzwońca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) A dzwoniec to albo jest niestety chory, albo się tak napuszył od pogody :(

      Usuń

Dziękuję Ci za komentarz! Cieszę się, kiedy pojawiają się nowe, czytanie ich sprawia mi dużą przyjemność. Jeśli masz jakieś uwagi lub spostrzeżenia na temat danego wpisu, zostaw wiadomość! Na komentarze i pytania czytelników zawsze odpowiadam. :)