środa, 30 września 2015

The Readers

Witajcie!

Dzisiaj chciałam tylko powiedzieć o blogu mojej przyjaciółki, który po części ja także prowadzę :)
Będą wstawiane tam recenzje książek, filmów, serii, ich opisy oraz opinie (cóż, ja jestem molem książkowym...). Tak więc może ktoś chciałby wejść i zajrzeć. Zapraszam!

The Readers <




* * *

W ten weekend Europejskie Dni Ptaków! Tak jak rok temu jadę na wycieczkę autokarową nad Zbiornik Jeziorsko, by liczyć ptaki wędrowne. Tak więc sobota całkowicie ptasia :)
Wilga02

4 komentarze:

  1. byłem tydzień temu na Jeziorsku - było bardzo ciekawie głównie za sprawą pewnego drapieżnika i kaczki, więc życzę powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lovely to go on a bird trip, I hope you do catch a long list.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za komentarz! Cieszę się, kiedy pojawiają się nowe, czytanie ich sprawia mi dużą przyjemność. Jeśli masz jakieś uwagi lub spostrzeżenia na temat danego wpisu, zostaw wiadomość! Na komentarze i pytania czytelników zawsze odpowiadam. :)