piątek, 30 października 2015

Jesień

Hejj :)
Tydzień temu byłam za zajęciach fotograficznych w parku. Jest on bardzo duży, można w nim spotkać nawet dzięcioły średnie. Rzadko jednak do niego jeżdżę, bo znajduje się dość daleko :(
Ostatnio jednak znalazła się okazja, by się tam wybrać. Jako, że byłam na zajęciach z fotografii, to podczas wykonywania zadań zbytnio nie miałam czasu dokładnie szukać ptaków. Dopiero na koniec, kiedy już wracałam przez park, natknęłam się na dzięcioła dużego i zielonego. :) W karmniku na skraju paku koło zoo urzędowały sikorki i kowaliki.
Pochwalę się też moim drugim w życiu spotkaniem z rudzikiem, który skakał po gałązkach nawet mniej niż dwa metry ode mnie. Najwyraźniej się nie bał.
:)
Pozdrawiam,
wilga02 :)

20 komentarzy:

  1. lovely birds. i like your jays and robins and cute nuthatch.

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful photos of such sweet birds! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia! Twoja przyjaciółka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach! Wspaniałe zdjęcia i dzięki takiemu wynalazkowi i miłości do fotografowania mogę teraz pooglądać sobie z bliska piękne ptaki :)))) Chodząc do lasu na grzyby spotykamy dzięcioła, który w tym samym miejscu stuka w drzewa. Uwielbiam na niego patrzeć chociaż z tej odległości niewiele co widzę :)
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Nawet z dużej odległości miło jest patrzeć na ptaki :)

      Usuń
  5. Fajnie tego rudzika uchwyciłaś a i spacerek miałaś udany:)gratuluję obserwacji.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam szczęście, widziałam go dopiero po raz drugi w życiu :) Dziękuję i również pozdrawiam!

      Usuń
  6. Boa tarde, conseguiu na perfeição captar as lindas aves e os seus movimentos.
    AG

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudny rudzik... Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Można powiedzieć, że z dedykacją dla Ciebie :)

      Usuń
  8. Que maravilla, de pájaros y de fotos. Saludos cordiales desde España.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za komentarz! Cieszę się, kiedy pojawiają się nowe, czytanie ich sprawia mi dużą przyjemność. Jeśli masz jakieś uwagi lub spostrzeżenia na temat danego wpisu, zostaw wiadomość! Na komentarze i pytania czytelników zawsze odpowiadam. :)