czwartek, 25 lutego 2016

Różnorodności

Ponieważ nic u mnie ostatnio się nie działo, to też nic nie pisałam...
Poniżej wstawiam moje ostatnie zdjęcia i parę rysunków - co do tych drugich: jako, że nie rysuję tylko i wyłącznie ptaków (a tych ostatnio nie rysowałam) postanowiłam wstawić trochę inne...

Dzięcioł duży z ostatniego wyjścia do lasu
Dzwoniec
Kos
Kos 2
Czyż - na samym szczycie!

Plus rysunki:

Taradadam...

Jeleń Patronus z Harry'ego Pottera
Rysunek narysowany na podstawie okładki mojego zeszytu od muzyki :)
Smok!
I na koniec mój stary rudzik akwarelowy.

Pozdrawiam!
Wilga02

22 komentarze:

  1. Beautiful images, and an artist as well.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia i rysunki. Ależ Ty masz talent!!!! Buziaki :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)) Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Hej :) Wszystkie rysunki są piękne. Mnie najbardziej podoba się ten pierwszy rysunek - jaką techniką jest zrobiony? Zwłaszcza tło i te nakrapianki... Powstała ciekawa głębia. Buziaki. -Agata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! To kredki akwarelowe + trochę wody, a te ciapki zrobiłam akwarelami.

      Usuń
  4. Wonderful drawings and birds!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciągle czekam i sprawdzam czy mój ulubiony blog ma nowe wpisy. No i w końcu....
    Piękne zdjęcia.A rysunki są przecuuudnee !!!!! Uwielbiam.
    Pozdrawiam i czekam z niecierpliwością na kolejne wpisy !! Nie mogę się już doczekać aż je przeczytam. Julia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Niedługo wstawię coś nowego. Bądź cierpliwa.

      Usuń
  6. Fajne spotkania z ptakami :)
    No i rysunki ... Super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne spotkania z ptakami.Podoba mi się drugi rysunek:)Gratuluję talentu:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się! :) Bardzo dziękuję!! :D

      Usuń
  8. Bom dia, as fotos das lindas aves são excelentes, assim como, os desenhos são maravilhosos, gostei!.
    AG

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Hej :)
      Przepraszam, że tak długo nic nie wstawiałam (znowu), ale miałam dużo sprawdzianów (znowu). Zaczęłam pisać post z serii "ptasia encyklopedia" - niedługo się pojawi. Poza tym w przyszły weekend w końcu jadę na wycieczkę i będzie o czym pisać! :)
      Pozdrawiam!

      Usuń

Dziękuję Ci za komentarz! Cieszę się, kiedy pojawiają się nowe, czytanie ich sprawia mi dużą przyjemność. Jeśli masz jakieś uwagi lub spostrzeżenia na temat danego wpisu, zostaw wiadomość! Na komentarze i pytania czytelników zawsze odpowiadam. :)