wtorek, 3 maja 2016

...Kocimi... śladami!

Witajcie :)
W majówkę miałam jechać na ptaki, jednak wyszło futro. I to dosłownie!
Albowiem dzisiaj post zupełnie na inny temat, bo o... kocie. Chciałam Wam przedstawić kotkę ragdoll, Zanni, która mieszka z nami od 4 dni!

Niektórzy ptasiarze mają mieszane uczucia, co do kotów, ze względu na to, że mogą polować na ptaki, niepilnowane przez właścicieli. Jednak nasza koteczka jest totalnym kanapowcem i kochaną pieszczoszką, która nigdy by nie podniosła pazurka na żadne żywe stworzonko.
Takie koty kocham :)
Leniuch

Zanni ma już 7 miesięcy, więc 10 lat w przeliczeniu na ludzkie.
Nie miała problemu z odnalezieniem się u nas w domu, od razu się nauczyła, co i jak :) Jedynie nadal trochę miauczy i tęskni za ferajną z hodowli. Rodzice troszeńkę się denerwują, po kicia miauczy w nocy (przyznam się bez bicia, że ja nic nie słyszę, bo po prostu śpię jak kamień...) i kiedy tylko znikniemy jej z oczu. Towarzyska :)
Towarzyszy nam we wszystkim. Tu podczas czytania książki.... ETAP 1
ETAP 2
I ETAP 3 pt. "GŁASZCZ MNIE!"

Właśnie ze względu na nową lokatorkę nie pojechaliśmy na ptasią wycieczkę z dziadkiem i jak na razie nie wiem, kiedy pojedziemy. Ale post, jak miał być, tak jest!
Kotek nie przeszkodzi mi w rozwijaniu pasji :)
Niestety, muszę się też pożegnać w tym roku z Biebrzą... Ale w przyszłym? Kto to wie?

Tak naprawdę, to nie mieliśmy brać kota ze względu na to, że ja i mój tata mamy predyspozycje do alergii na koty. Ja jestem alergiczką na pyłki, ale nigdy nie miałam na koty więc... jednak Zanni jest i nas i mamy nadzieje, że wszystko będzie dobrze :)
Jej ulubioną zabawką jest centymetr krawiecki. To jedyna rzecz, za którą może biegać bez końca. 

Następny post będzie o ptakach, obiecuję.

Pozdrawiam, wilga02
PS. Jak się podoba nowy nagłówek?

25 komentarzy:

  1. Martuś, piękny kotek. Pewnie się bardzo cieszysz, jest poprostu śliczny!!!! Widać, że ma smykałke do czytania i do szycia( jak już chodzi z centymetrem krawieckim );) Jest poprostu CUDNY!!!
    Twoja przyjaciółka Gosia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przybij piątkę! Ja też mam 2 koty. Swoją drogą znam ptasiarzy, którzy uwielbiają koty :) Ja też w tym roku nie pojechałam nad Biebrzę:(
    P.S. Ja też mam alergię na pyłki i nie ruszam się nigdzie bez chustek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piąteczka :D Na wakacje kotka pojedzie z nami na wieś, mam nadzieję, że i tam dobrze będzie się czuła.
      Co jak co, ale Ty już raz byłaś nad Biebrzą, ja jeszcze ani razu :(
      PS. Druga piątka!

      Usuń
  3. Błękitnooka piękność :) Ale z tą miarką to mam nadzieje, że sprawdza przyrost ślicznego futerka a nie kolejna maniaczka osiej talii :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Kotka nie musi martwić się o futerko, jest bardzo puchata :)

      Usuń
  4. Śliczny kotek :))
    Jejku, jak bardzo brakuje mi w domu jakiegoś zwierzaka, mój kotek, którego miałam od wczesnego dzieciństwa musiał się w zeszłym roku pożegnać z tym światem :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :))
      Przykro mi z powodu Twojego kotka :(

      Usuń
  5. Zanni jest śliczna.
    Ja też mam kota.Nazywa się Czarnuś.
    Nagłówek piękny,piękny i jeszcze raz piękny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Czy Twój kotek jest cały czarny? ;)

      Usuń
    2. tak
      ale nie do końca,ma białą plamkę na brzuchu.

      Usuń
  6. Cute cat!

    The headline is very beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczną kotkę macie i te niebieskie oczęta :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nagłówek bardzo fajny :).

      Usuń
    2. Ragdolle słyną z dużych, niebieskich oczu. :) Dziękuję!

      Usuń
  8. Fajny kot;) Ja jutro jadę nad Biebrzę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to życzę Ci dużo udanych obserwacji i czekam na Twoją relację w wyjazdu, by nadal mieć nadzieję, że kiedyś tam pojadę :)) Mam nadzieję, że spotkasz wodniczkę :D

      Usuń
  9. Nie przejmuj się Biebrzą. Robi się coraz bardziej sucho, więc ptaków mało. Zaplanuj lepiej wyjazd w kwietniu przyszłego roku i powinnaś być zadowolona. PS. Można mu zawiązać dzwoneczek na szyi i nic ptakom nie zrobi:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Boa tarde, ui....que lindo gato, é fofo, as fotos do lindo modelo estão excelentes.
    Boa semana,
    AG

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja lubię bardziej koty niż ptaki. Dla mnie wpis rewelacyjny! :)

    OdpowiedzUsuń