wtorek, 3 maja 2016

...Kocimi... śladami!

Witajcie :)
W majówkę miałam jechać na ptaki, jednak wyszło futro. I to dosłownie!
Albowiem dzisiaj post zupełnie na inny temat, bo o... kocie. Chciałam Wam przedstawić kotkę ragdoll, Zanni, która mieszka z nami od 4 dni!

Niektórzy ptasiarze mają mieszane uczucia, co do kotów, ze względu na to, że mogą polować na ptaki, niepilnowane przez właścicieli. Jednak nasza koteczka jest totalnym kanapowcem i kochaną pieszczoszką, która nigdy by nie podniosła pazurka na żadne żywe stworzonko.
Takie koty kocham :)
Leniuch

Zanni ma już 7 miesięcy, więc 10 lat w przeliczeniu na ludzkie.
Nie miała problemu z odnalezieniem się u nas w domu, od razu się nauczyła, co i jak :) Jedynie nadal trochę miauczy i tęskni za ferajną z hodowli. Rodzice troszeńkę się denerwują, po kicia miauczy w nocy (przyznam się bez bicia, że ja nic nie słyszę, bo po prostu śpię jak kamień...) i kiedy tylko znikniemy jej z oczu. Towarzyska :)
Towarzyszy nam we wszystkim. Tu podczas czytania książki.... ETAP 1
ETAP 2
I ETAP 3 pt. "GŁASZCZ MNIE!"

Właśnie ze względu na nową lokatorkę nie pojechaliśmy na ptasią wycieczkę z dziadkiem i jak na razie nie wiem, kiedy pojedziemy. Ale post, jak miał być, tak jest!
Kotek nie przeszkodzi mi w rozwijaniu pasji :)
Niestety, muszę się też pożegnać w tym roku z Biebrzą... Ale w przyszłym? Kto to wie?

Tak naprawdę, to nie mieliśmy brać kota ze względu na to, że ja i mój tata mamy predyspozycje do alergii na koty. Ja jestem alergiczką na pyłki, ale nigdy nie miałam na koty więc... jednak Zanni jest i nas i mamy nadzieje, że wszystko będzie dobrze :)
Jej ulubioną zabawką jest centymetr krawiecki. To jedyna rzecz, za którą może biegać bez końca. 

Następny post będzie o ptakach, obiecuję.

Pozdrawiam, wilga02
PS. Jak się podoba nowy nagłówek?

26 komentarzy:

  1. Martuś, piękny kotek. Pewnie się bardzo cieszysz, jest poprostu śliczny!!!! Widać, że ma smykałke do czytania i do szycia( jak już chodzi z centymetrem krawieckim );) Jest poprostu CUDNY!!!
    Twoja przyjaciółka Gosia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przybij piątkę! Ja też mam 2 koty. Swoją drogą znam ptasiarzy, którzy uwielbiają koty :) Ja też w tym roku nie pojechałam nad Biebrzę:(
    P.S. Ja też mam alergię na pyłki i nie ruszam się nigdzie bez chustek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piąteczka :D Na wakacje kotka pojedzie z nami na wieś, mam nadzieję, że i tam dobrze będzie się czuła.
      Co jak co, ale Ty już raz byłaś nad Biebrzą, ja jeszcze ani razu :(
      PS. Druga piątka!

      Usuń
  3. Błękitnooka piękność :) Ale z tą miarką to mam nadzieje, że sprawdza przyrost ślicznego futerka a nie kolejna maniaczka osiej talii :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Kotka nie musi martwić się o futerko, jest bardzo puchata :)

      Usuń
  4. Śliczny kotek :))
    Jejku, jak bardzo brakuje mi w domu jakiegoś zwierzaka, mój kotek, którego miałam od wczesnego dzieciństwa musiał się w zeszłym roku pożegnać z tym światem :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :))
      Przykro mi z powodu Twojego kotka :(

      Usuń
  5. Zanni jest śliczna.
    Ja też mam kota.Nazywa się Czarnuś.
    Nagłówek piękny,piękny i jeszcze raz piękny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Czy Twój kotek jest cały czarny? ;)

      Usuń
    2. tak
      ale nie do końca,ma białą plamkę na brzuchu.

      Usuń
  6. Cute cat!

    The headline is very beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczną kotkę macie i te niebieskie oczęta :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nagłówek bardzo fajny :).

      Usuń
    2. Ragdolle słyną z dużych, niebieskich oczu. :) Dziękuję!

      Usuń
  8. Fajny kot;) Ja jutro jadę nad Biebrzę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to życzę Ci dużo udanych obserwacji i czekam na Twoją relację w wyjazdu, by nadal mieć nadzieję, że kiedyś tam pojadę :)) Mam nadzieję, że spotkasz wodniczkę :D

      Usuń
  9. Nie przejmuj się Biebrzą. Robi się coraz bardziej sucho, więc ptaków mało. Zaplanuj lepiej wyjazd w kwietniu przyszłego roku i powinnaś być zadowolona. PS. Można mu zawiązać dzwoneczek na szyi i nic ptakom nie zrobi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapamiętam, za rok pojedziemy :)

      Usuń
  10. Boa tarde, ui....que lindo gato, é fofo, as fotos do lindo modelo estão excelentes.
    Boa semana,
    AG

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja lubię bardziej koty niż ptaki. Dla mnie wpis rewelacyjny! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za komentarz! Cieszę się, kiedy pojawiają się nowe, czytanie ich sprawia mi dużą przyjemność. Jeśli masz jakieś uwagi lub spostrzeżenia na temat danego wpisu, zostaw wiadomość! Na komentarze i pytania czytelników zawsze odpowiadam. :)