wtorek, 29 listopada 2016

KONKURS! Napisaliśmy książkę! Zagłosuj na nas!

Uwaga ! :)
Nasza ekipa bierze udział w konkursie Ridero "Misja - książka!", czyli ogólnopolskim turnieju literackim, w którym kilkuosobowe zespoły uczniów szkół ponadpodstawowych współzawodniczą ze sobą w tworzeniu własnej książki! Sami musimy ją napisać i zaprojektować.

Pierwszym etapem konkursu jest głosowanie internetowe.
Najlepsze 50 książek przechodzi dalej.

Byłoby mi bardzo miło, gdyby ktoś oddał głos na nasz zbiór opowiadań pt. 

"Droga do Lixerii" z rysunkiem smoka na okładce. Głosować można przez facebooka, twittera lub e-maila. Każdy głos się liczy! Zagłosujcie! Jeśli książka Wam się spodoba, powiedźcie o niej znajomym i rodzinie! :) Udostępnienie także nam dużo da.



Nasza książka opowiada o historiach siedmiu bohaterów, których łączy jeden cel - dotarcie do magicznej i zapomnianej krainy Lixerii. Czy ona istnieje naprawdę? Czy uda im się do niej dotrzeć? Przekonajcie się sami! (pełny opis na stronie książki)

* * *

Nasza grupa liczy 7 osób. Każdy z nas napisał jedno opowiadanie do naszej książki. Fabuła
w opowiadaniach łączy się, tworząc jedną historię. Ale czy na pewno?
Zanim wyruszycie z nami w niesamowitą przygodę, w jaką zabierze Was nasza książka - dostaniecie prawdziwą mapę, którą narysowałam, aby czytelnicy mogli śledzić wędrówkę bohaterów! :)
Wszyscy zawsze marzyliśmy, by napisać książkę. Teraz to marzenie udało nam się spełnić
i z radością możemy przedstawić swoje dzieło! Mamy nadzieję dostać się do pierwszej 50-tki!
Wszyscy bardzo się zaangażowaliśmy w ten projekt. Wspólna praca się opłaciła.

Ja napisałam pierwszy rozdział, zrobiłam wszystkie ilustracje oraz zaprojektowałam okładkę. Obejrzyjcie je i napiszcie, co sądzicie! Podobają się Wam moje rysunki? Pierwszy raz ilustrowałam książkę! Co prawda nie taką prawdziwą, ale naszą! :D

Mam nadzieję, że się Wam spodoba! Zachęcam do obejrzenia i przeczytania! :)

Wilga każe zagłosować ;)

Co prawda nie jest to opowiadanie o ptakach, ponieważ musieliśmy wybrać temat, który każdemu z nas będzie odpowiadał. Mam nadzieję jednak, że nasza książka spodoba się także ornitologom ;)

39 komentarzy:

  1. Głos oddałam i życzę powodzenia w konkursie. Książkę oglądałam. Twój rysunek z wilgą jest śliczny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za głos i miłe słowa!
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  2. Zagłosowane !!!!11
    Świetna książka.Chciałabym mieć ją mojej biblioteczce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Julio! Każdy głos się liczy! :)

      Usuń
  3. Zagłosowałam. Gratuluję i trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Marta, szok!!! Gratulacje!!! Pięknie napisane i jaki pomysł. Głosujemy oczywiście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ciociu, że zagłosowałaś! :) Jeszcze trochę nam brakuje, aby być w pierwszej pięćdziesiątce. ;)

      Usuń
  5. Gratulacje! Musiało Was to kosztować sporo wysiłku. Ale efekt kapitalny! Fantastyczne ilustracje! Zagłosowane, udostępnione, kciuki trzymane :-) Powodzenia:-)
    Agata.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam jakiś techniczny problem z oddaniem głosu, wrócę tu jeszcze...!
    Życzę powodzenia w konkursie !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Głos można oddać później ;) Ale dziękuję za chęci!
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Bom dia, missão cumprida, o meu voto está feito.
    Bom fim de semana,
    AG

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymam kciuki za książkę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oddałam głos i życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  10. zagłosowałem oczywiście i tak jak obiecałem, dołączyłem do obserwowanych ;) POWODZENIA!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zagłosowałam i życzę by się wam udało. Trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę że nie tylko ja brałem udział w tym konkursie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Też brałeś udział? Jak nazywa się Twoja książka? Chętnie przeczytam! :)

      Usuń
    2. ostatnio byłem trochę zabiegany i się nie zapytałem... ale jak tylko się dowiem to dam znać :) (bo wybór tytułu do mnie nie należał)

      Usuń
  13. Znam Twój blog, na książkę zagłosowałam.
    Nie wiedziałam, że grubodziób lubi pestki wiśni, czy wobec temu mam je ususzyć dla niego w lecie? Do mnie przylatuje tylko na migały, jednak ostatnio na szczęście zimy mamy słabe i od dwóch lat go nie było.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Można ususzyć, może przyleci ;) Ja osobiście widziałam go tylko raz w życiu.

      Usuń
  14. Zagłosowałam, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! :) Każdy głos się liczy!

      Usuń