poniedziałek, 1 grudnia 2014

Niespodzianka

Cześć!
Wcześniej pisałam, że podczas tworzenia posta Wakacje 2014 cz.2 spotkała mnie bardzo miła, ptasia niespodzianka. :)

Zawołała mnie siostra. Krzyczy, że jakiś dziwne ptaki skrzeczą na jednym z drzew przed blokiem. Ale ich nie widzi. Zwlekam się z fotela i idę do okna przekonana, że to zwykłe bogatki, ewentualnie dzwońce. Jakie było moje zdziwienie! Białe, malutkie kuleczki z długimi ogonami skaczą po gałęziach. Raniuszki! Biegnę po aparat i robię im zdjęcia. Ptaszki były daleko, więc nie za bardzo widać je na zdjęciach, ale niektóre fotki wyszły fajnie. ;) 
Naliczyłyśmy pięć - sześć raniuszków. Cała gromadka! I to moja pierwsza, nigdy wcześniej nie widziałam tego ptaszka. Tylko teraz pytanie, skąd się tu wzięły? Nigdy nie widziałam tu tego gatunku, to pierwszy taki przypadek... E, nie ważne, najlepsze, że w ogóle przyleciały. ;)






Pozdrawiam!
wilga02

6 komentarzy:

  1. U mnie było tak samo rok temu też myślałem że u mnie ich nie ma aż tu nagle pojawiło się stadko i odtąd dość często je widuje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, przed chwilą ja też znowu widziałam u nie tą gromadkę :)

      Usuń
  2. Fajna obserwacja :)ja je też dzisiaj widziałam:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za odwiedziny :)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Urocze ptaki, gratuluję spotkania :-)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za odwiedziny i komentarz. :)

      Usuń

Dziękuję Ci za komentarz! Cieszę się, kiedy pojawiają się nowe, czytanie ich sprawia mi dużą przyjemność. Jeśli masz jakieś uwagi lub spostrzeżenia na temat danego wpisu, zostaw wiadomość! Na komentarze i pytania czytelników zawsze odpowiadam. :)