poniedziałek, 13 lutego 2017

Rysunki - zimorodek, koliberek i...

Witam wszystkich serdecznie :)
Ostatnio dostałam fantastyczne markery, które są na bazie alkoholu, dzięki czemu można je mieszać i tworzyć przejścia między kolorami, a także cieniować. Bardzo lubię nimi rysować, ale muszę jeszcze poćwiczyć, bo mam je od niedawna. Do tej pory narysowałam już nimi parę rysunków. Chciałam pokazać Wam kilka z nich :)
Zimorodek

Prócz markerów do rysunku użyłam też białego żelopisu (którym zrobiłam odblaski) i czarnego cienkopisu. 
Poniżej wilga, jeden z moich ulubionych ptaków :)
Wilga!
Tego tu koliberka narysowałam patrząc na uszatka niebieskobrzuchego - naprawdę piękny ptaszek! W ogóle ostatnio zainteresowałam się bardziej kolibrami, to niesamowite ptaki. Muszę jeszcze o nich poczytać.
 Uszatek niebieskobrzuchy (Colibri coruscans) na gałązce.
A tu kolejny koliberek, jednak już zupełnie przeze mnie wymyślony. 


Na koniec biały tygrys w śniegu. Mam nadzieję, że się Wam. spodoba.

Czekam na tą wiosnę i czekam... ale na dworze nadal śnieg, zimno i wiosny ani śladu...

34 komentarze:

  1. Śliczne rysunki łącznie z wymyślonym koliberkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Matko! To są po prostu cuda! I ta wilga <3

    OdpowiedzUsuń
  3. O rany, Kochana przepięknie rysujesz !!!

    To są cudne prace :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za takie miłe słowa, ale nadal doskonalę swoje rysunki i nie są one jakieś ekstra :)

      Usuń
  4. Podziwiam ludzi, którzy mają taki talent do tworzenia. Tygrys i koliber są szczególnie wspaniałe. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, Patrycjo, cieszę się, że Ci się podobają! ;)

      Usuń
  5. Bardzo mi się podobają Twoje dzieła:)
    Jeśli chodzi o mój talent plastyczny to przypuszczam, że 5-letnie dziecko rysuje lepiej ode mnie.
    Najbardziej podoba mi się tygrys.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, dziękuję!! :)
      Każdy może rysować, to nie takie trudne! ;)

      Usuń
  6. O proszę jaki talent do rysunków. Piękne! Cieszę się, że mnie zaprosiłaś na swojego bloga. Bardzo lubię ptaki a tu ich widzę nie brakuje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i komentarz oraz zapraszam częściej. :)

      Usuń
  7. Masz duży talent, ale nie przesadzaj z tym alkoholem :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. You are beautiful, like your paintings. My favourite is the Kingfisher, gorgeous.

    OdpowiedzUsuń
  9. Rysunki ptaków są wyjątkowe i piękne! Mam nadzieję, że będą pojawiały się częściej, a ja deklaruję, że na pewno będę tu zaglądać! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Rysunki jak najbardziej co jakiś czas będę wstawiała.

      Usuń
  10. P.S. Zapomniałam wspomnieć - tygrys też super, ale jako głoś, bardzo chciałabym zobaczyć łosia w Twoim wykonaniu:). Teraz tym bardziej będę zaglądać regularnie, licząc, że kiedyś się pojawi:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Łosia? Nigdy nie myślałam, aby go narysować, super pomysł! :D

      Usuń
  11. noo bardzo ciekawe markery!:) świetne rysunki, bardzo mi się podobają:) a wiesz, że moim pierwszym namalowanym akwarelami ptakiem był właśnie zimorodek? było to baardzo, bardzo dawno temu i wkrótce potem zaniechałam malowania "rzeczywistych" ptaków :) ale zamierzam wrócić do tematu;) Twoje prace są bardzo zachęcające!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Malowanie "rzeczywistych" ptaków jest tak samo ciekawe jak malowanie tych wymyślonych ;)

      Usuń
  12. Masz talent i własny styl, to wyjątkowe. Pięknie rysujesz.

    OdpowiedzUsuń
  13. To co tworzysz jest piękne,masz talent.Ptaki wspaniałe jak prawdziwe.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem zachwycona Twoimi rysunkami !! Połączenie talentu z zamiłowaniem do przyrody daje fantastyczne efekty !!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Przeslicznie rysujesz, malujesz. Jestem zachwycona i pełna uznania dla Twojej ptasiej pasji. Pielęgnuj ja, warto miec takiego "konika"...to uskrzydla:)
    Cudne wszystkie namalowane ptaki i biały tygrys, jak żywy!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jesteś bardzo zdolną osóbką, śliczne te Twoje zwierzaczki.Maluj,rysuj i pokazuj swoje prace na blogu.:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastic!!! These are all so beautiful! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniałe rysunki, masz ogromny talent, oczu nie można oderwać, uszatek przecudny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za komentarz! Cieszę się, kiedy pojawiają się nowe, czytanie ich sprawia mi dużą przyjemność. Jeśli masz jakieś uwagi lub spostrzeżenia na temat danego wpisu, zostaw wiadomość! Na komentarze i pytania czytelników zawsze odpowiadam. :)