czwartek, 20 listopada 2014

Dobra, zaczynamy?

Lecimy z tym?

Hej!
Ten blog chciałam poświęcić przede wszystkim mojej pasji, czyli ornitologi. Uwielbiam obserwować ptaki, robić im zdjęcia i je malować. Rysuję od bardzo dawna, mam nadzieję, że chociaż trochę mi to wychodzi.
Będę pisała o moich obserwacjach, wstawiała moje zdjęcia i rysunki. Myślę, że to chociaż trochę Was zainteresuje.
Nie mam jakiejś wielkie wiedzy o ptakach, jednak patrzenie na nie sprawia mi przyjemność. Moim zdaniem to wspaniałe stworzenia, które dzięki skrzydłom potrafią latać. Słuchanie ich śpiewu powoduje pojawienie się mimowolnego uśmiechu na twarzy.
Właśnie ich piękno chciałabym Wam tu pokazać.

Zapraszam na mojego bloga i parę innych, do których linki są w zakładce "Warto zajrzeć!". Możecie też przeczytać "O mnie", jeśli ktoś jest ciekawy.

Pozdrawiam, do następnego wpisu!
wilga02

4 komentarze:

  1. Powodzenia:) Widzę że dodałaś mój banerek - dziękuję:) Zrobię taki z twoim blogiem, ale może to trochę potrwać, bo na razie mam strasznie dużo roboty w szkole:) Pozdrawiam:)

    Ps.. Dodaj sobie listę obserwatorów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie na za co i wielkie dzięki :) Byłabym bardzo wdzięczna za taki banerek z moim blogiem, ja takich nie umiem robić. Spoko, ja też mam ostatnio strasznie dużo roboty ze szkoły, zrób, kiedy będziesz miał czas. :)
      Dzięki za odwiedziny. Pozdrawiam! :)

      PS. Dodam. :)

      Usuń
  2. Dzięki :)
    Dziękuję też za odwiedziny. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń