wtorek, 31 marca 2015

Lodowy atak

Witajcie.
Dzisiaj z innej beczki, ale też o przyrodzie ;) Wczoraj u mnie (Łódź) nastąpił prawdziwy lodowy atak. Ogień (a raczej lód) poszedł w nieba, atakując i bombardując ziemię i mój parapet. No i po części mnie. Atak z premedytacją? Moim zdaniem tak. Albo zemsta za ostatnie ciepłe, słoneczne dni. No nic, ale chmury pokazały, co potrafią, na dodatek były pioruny. Takiej pogody w tym roku jeszcze chyba nie było. To się nazywa atak zimy na wiosnę. Potem na chwilę zrobiło się naprawdę biało, serio...
Moj biedny parapet...

A tu takie promienie słońca w kopelkach na szybie, które pozostały po ulewie:

No a dzisiaj strasznie sypało śniegiem, naprawdę, prawdziwa śnieżyca! Całe szczęście temperatura była na plusie i to co spadło, od razu się rozpuściło. Wiosno, gdzie jesteś?!

Pozdrawiam, wilga02
P.S. Okazało się, że widziałam myszołowa włochatego! Był z lutego, ale co tam, ważne, że był i to w miejscu, gdzie się go kompletnie nie spodziewałam (u mnie na wsi) ;) I dziękuję wszystkim za pomoc w oznaczeniu, bo nie byłam pewna.

14 komentarzy:

  1. To masz niezły mix pogodowy-u mnie tylko od czasu do czasu sypnie deszczem z śniegiem ale ogólnie to tylko mocno wieje:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiosna uciekła :( Niesety. Pozdrawiam również :)

      Usuń
  2. Nieźle:) U mnie gradu nie było ale za to ładnie sypało:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, u mnie też nieźle sypało śniegiem wczoraj...

      Usuń
  3. Nieźle sypało. To prawda! Potwierdzam. Również mieszkam w Łodzi. Ale poza tym piękne zdjęcia! Szkoda, że wiosna ucieka.:-[ Mam nadzieję, że to tylko był dłuższy żart na Prima Aprilis od naszej pogody! Poza tym pozdrawiam wszystkich, którzy pisali dziś test szóstych klas!;-]

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście pogoda jest paskudna... chyba wszędzie;)
    A zdjęcia jak zwykle piękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miejmy nadzieję, że niedługo się poprawi :)
      Dziękuję.

      Usuń
  5. U mnie było podobnie, padał deszcz i grad, a i jeszcze śnieg. Ostatnio przegnał mnie z lasu :( pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beznadziejna pogoda :( Ale całe szczęście niedługo ma się poprawić.

      Usuń
  6. Spory ten grad u mnie taki na padał :-)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, sporawy :(
      Również pozdrawiam.

      Usuń

Dziękuję Ci za komentarz! Cieszę się, kiedy pojawiają się nowe, czytanie ich sprawia mi dużą przyjemność. Jeśli masz jakieś uwagi lub spostrzeżenia na temat danego wpisu, zostaw wiadomość! Na komentarze i pytania czytelników zawsze odpowiadam. :)