środa, 18 marca 2015

Wiosenny akcent

Witajcie! :)
Ostatnio bardzo tęsknię za wiosną. W sumie pierwszy dzień kalendarzowej wiosny już niedługo, 21 marca. Mam nadzieję, że teraz pogoda będzie się tylko polepszać, a zwłaszcza w kwietniu, bo cały miesiąc mam ptasio zaplanowany. Już się nie mogę doczekać :) Niestety muszę przebrnąć przez pierwszy kwietnia (raczej nie będę żartować) i bardzo ważny egzamin...

Dziś parę akcentów wiosny, które niedawno uwieczniłam aparatem:

Wiosenny grzywacz, który usiadł sobie na brzozie dzisiaj rano. Było słabe światło i zdjęcia wyszły jako-tako.

 Zaległy wschód słońca (ten akurat mało wiosenny, bo zdjęcie z lutego, kiedy wschody były około siódmej):

Tak z innej perspektywy...

Zielono :)

No i... bazie! Jeszcze z lutego, ale i tak wiosenne :)

Czy prócz tego wiecie, że w ten piątek ma być częściowe zaćmienie słońca?  Zostanie zasłonięte ok. 60 - 70 % powierzchni słońca. Niestety będę wtedy w szkole, wezmę jednak aparat i spróbuję zrobić zdjęcia. Nic mnie nie powstrzyma!
Pozdrawiam, wilga02

12 komentarzy:

  1. O tak wiosna na całego coraz więcej ptaków wiosennych się pojawiło:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jasne, wiosna pełną parą :) Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Też czekam na zaćmienie, może nie będzie chmur....
    Fajne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma być małe zachmurzenie, więc raczej będzie widać :)
      Dziękuję!

      Usuń
  3. Piękne wiosenne akcenty! U nas grzywacze już tokują... Ach, wiosna, wiosna, wiosna!!!
    Ciepłe pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, wiosenne szaleństwo trawa! Albo dopiero się zaczyna :) Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa!
      Również pozdrawiam!

      Usuń
  4. Też mam ten paskudny egzamin 1 kwietnia;( Gratuluję pięknego zdjęcia grzywacza, ja go jeszcze nie sfotografowałem w swym życiu;) Dzisiaj było zaćmienie, ze specjalnymi okularami można było ładnie widać jak księżyc zakrywa słońce;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ten beznadziejny egzamin... Łączmy się w bólu.
      Na pewno jeszcze zrobisz mu zdjęcie i go spotkasz :) Zaćmienie widziałam, ale nie przez okulary, tylko przez chwilę używałam kliszy rentgenowskiej. :)

      Usuń
  5. Dziękuję za komentarz i zaproszenie! Ten blog to istna ptasia encyklopedia. Chociaż częste przebywanie w towarzystwie ptaków i ich obserwowanie dostarcza praktycznej wiedzy na ich temat to tu dowiedziałam się wielu ciekawych rzeczy o niektórych gatunkach. Podziwiam również dowcipne i humorystyczne rysunki. Gratulacje :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, jak mi miło, bardzo dziękuję :) Istnieje znacznie więcej ptasich blogów. Ptasie informacje czerpię głównie z moich atlasów, czasem coś dzieś mi wpadnie. Cieszę się, że mój ornitologiczny zakątek Ci się podoba :)

      Usuń

Dziękuję Ci za komentarz! Cieszę się, kiedy pojawiają się nowe, czytanie ich sprawia mi dużą przyjemność. Jeśli masz jakieś uwagi lub spostrzeżenia na temat danego wpisu, zostaw wiadomość! Na komentarze i pytania czytelników zawsze odpowiadam. :)