czwartek, 5 lutego 2015

A tam, takie... małe coś

Hej! ;)

Już luty! Ale ten czas szybko leci (jak sokół wędrowny!) ;) U mnie żadnych ptasich nowości prócz pogłosek o dzięciole czarnym (!) w naszym parku. Dziś muszę się wybrać na poszukiwania. Nigdy go nie widziłam.

Wczoraj rysowałam pracę na konkurs Zimowego Ptakoliczenia. Myszę ją jeszcze wysłać :) Konkurs orgnizuje szkoła w Gdańsku, tutaj wszystko macie na stronie OTOP Junior: KLIK.

A tutaj macie taki krótki komiks, jak mi się nudzi to rysuję :) Tylko nie wiem, czy się rozczytacie, bo mimo, iż próbowałam poprawić jakość zdjęcia retuszem, to i tak jest słabo. Może jak powiekszycie to będzie lepiej:


A prócz tego to mam dzisiaj urodziny :) Aj tam, aj tam...
Pozdrawiam, wilga02

11 komentarzy:

  1. Sto lat, sto lat! Wielu pięknych gatunków! :) Agata

    OdpowiedzUsuń
  2. Ruszyła BLOGOSFERA PRZYRODNICZA!
    Jeśli jesteś przyrodnikiem i chcesz aby twój blog zyskał więcej czytelników to zapraszam do https://blogosferaprzyrodnicza.wordpress.com/
    lub na Facebook https://www.facebook.com/blogosferaPrzyrodnicza?ref=hl

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego:) A rysunki jak zwykle piękne

    OdpowiedzUsuń
  4. Trochę spóźnione ale wszystkiego najlepszego:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spóźnione sto lat! Szkoda, że nie masz u siebie A.K. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :D No niestety, też żałuję...

      Usuń
  6. Spóźnione życzenia:) A komiks bardzo mnie ubawił:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za komentarz! Cieszę się, kiedy pojawiają się nowe, czytanie ich sprawia mi dużą przyjemność. Jeśli masz jakieś uwagi lub spostrzeżenia na temat danego wpisu, zostaw wiadomość! Na komentarze i pytania czytelników zawsze odpowiadam. :)